Επιστροφές

ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ                                          

Το pharmalook.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο φροντίζει και προσπαθεί να παρουσιάσει τα προϊόντα του με τον καλύτερο τρόπο. Προσπαθεί οι περιγραφές αυτών να είναι οι πληρέστερες και όσο πιο απλές και ουσιαστικές γίνεται.

Παρόλα αυτά όμως υπάρχει περίπτωση ο πελάτης να εκφράσει την αντίθεση του, λόγω άμεσης επαφής με τα προϊόντα. Το pharmalook.grεκτός από την συνεχή προσπάθεια του για καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων του δίνει τη δυνατότητα ο πελάτης να επιστρέψει το προϊόν. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης είτε έχει τυχόν απορίες, ενστάσεις ή ζητά περαιτέρω πληροφορίες για το προϊόν, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή του τηλεφωνικού κέντρου. Το ίδιο ισχύει και για τις επιστροφές.

Το pharmalook.gr θέλοντας να εξασφαλίσει την καλύτερη και αρτιότερη συνεργασία με τους πελάτες και μέλη του επιθυμεί και επιτρέπει την επιστροφή προϊόντων στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Αποδεδειγμένα σε λάθος του pharmalook.gr αποστολή και πώληση προϊόντος
  • Σε αποδεδειγμένη αποστολή προϊόντος που είναι ελαττωματικό και κακής ποιότητας
  • Σε τυχόν αποστολή προϊόντων που η ημερομηνία λήξης της παρτίδας έχει ξεπεραστεί ή είναι κοντά στην υπέρβαση της (εβδομάδα, μήνας σε μεγάλες συσκευασίες που ξεπερνούν το όριο χρήσης). Τα έξοδα επιστροφής και αντικατάστασης  τότε βαρύνουν εξολοκλήρου το καταστημά μας 


Προσοχή:

Για να γίνει αποδεκτή κάθε επιστροφή θα πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω όροι:

  1. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή.
  2. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, συσκευασμένο και να μην έχει ανοιχτεί , χρησιμοποιηθεί και να είναι 100% εμπορεύσιμο . 



Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί μία παραγγελία και δεν την έχει ανοίξει κατά την παραλαβή της ( δηλαδή όλο το κουτί ) τα ταχυδρομικά έξοδα επιστροφής εξ' ολοκλήρου βαρύνουν τον πελάτη . Οι επιστροφές γίνονται δεχτές μόνο 14 μέρες από την κοπή της απόδειξης αποστολής από το κούριερ. Σε αντίθετη περίπτωση οι επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές. Γάλατα και προϊόντα ψυγείου δεν γίνονται αποδεκτά λόγω ευπάθειας και μή γνώσης της συντήρησης και της  φύλαξης των προϊόντων για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας .

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών-μελών για να γίνουν δεκτές οι επιστροφές, η κατάσταση των προϊόντων πρέπει να είναι η ίδια με αυτή της παραλαβής, χωρίς φθορές. Τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται με όλα τα παραστατικά παράδοσης. Αν αντί αποδείξεως υπάρχει τιμολόγιο αυτό θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής.

Ο πελάτης - μέλος δικαιούται μόνο την αξία της παραγγελίας του και όχι τα υπόλοιπα έξοδα (όπως ταχυδρομικά, αντικαταβολής, διαχείρισης λογαριασμού, συσκευασίας, βάρος, κτλ). Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με το pharmalook.gr στο τηλεφωνικό κέντρο 22990 22113 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: pharmalook.gr@gmail.com

Η διεύθυνση παραλαβής επιστροφών είναι:

Φαρμακείο Ι.ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΩΤΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε

Ι.ΠΡΙΦΤΗ 38 ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ

Τ.Κ.19003

ΑΘΗΝΑ

Η χρέωση επιστροφής σε αποδεδειγμένο λάθος αποστολής του pharmalook.gr επιβαρύνεται η ιστοσελίδα μας. Αν όμως η υπαιτιότητα είναι του πελάτη-μέλους (π.χ. αντίθεσή του με το προϊόν που ο ίδιος σωστά παράγγειλε), τη χρέωση επιβαρύνεται ο ίδιος ο πελάτης - μέλος. Το ίδιο συμβαίνει και αν το προϊόν τελικά παραβαίνει τους όρους - κανονισμούς και προϋποθέσεις (ενώ αρχικά έχει δηλωθεί κάτι διαφορετικό). Χρήσιμο είναι ο πελάτης - μέλος να επικοινωνεί με το pharmalook.gr προς αποφυγήν όποιων παρεξηγήσεων.

Το pharmalook.gr διατηρεί το απόλυτο δικαίωμα τροποποίησης, αλλαγής, κατάργησης και δημιουργίας νέων όρων και πολιτικής επιστροφής προϊόντων. Ακόμη διατηρεί το απόλυτο δικαίωμα της μη δεκτής κατά την κρίση του επιστροφής και όταν ενεργεί κακόβουλα ο πελάτης- μέλος.

Τέλος, χρήσιμο θα ήταν να μας δηλώσει ο πελάτης - μέλος είτε εγγράφως, είτε κατόπιν επικοινωνίας και συνεννοήσεως με την ιστοσελίδα τον τρόπο (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παράδοση ποσού από το φαρμακείο, συμψηφισμός σε επόμενη αγορά) με τον οποίο επιθυμεί να επιλυθεί όποια οικονομική διαφορά υπάρχει. Αυτό μπορεί να γίνει εντός 8 εργάσιμων ημερών ή κατόπιν συμφωνίας.

Ο πελάτης - μέλος με όλα τα παραπάνω συμφωνεί, τα υιοθετεί και δεν έχει καμία εναντίωση - αντίρρηση ως προς αυτά.